Blod

Vi kan ju i alla fall låtsas ^_^

Hrm. Ja. Jag kan ha varit ute igår. Och jag kan ha fått någon form av dryck i mig som på något vis påverkade min koordinationsförmåga. Och detta kan ha lett till att jag möjligtvis föll. Två gånger.

Så, med ett blodigt knä och en stukad fot som minne av föregående kväll blir det här en klassisk redigeringssöndag. Eller planeringssöndag. Eller skriva brev-söndag. Eller, kanske troligast, spela TV-spel-söndag. Det var längesedan jag gjorde det. Först skall jag bara skriva ner allt som skedde igår som jag kan använda i böckerna. Ingen går säker (jag brukar skamlöst stjäla drag från människor i min omgivning, sedan är det bara att blanda och ge)!

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sara
    Mar 18, 2012 @ 14:34:05

    Ojoj du värmer upp inför Festen med stort F!

    Svara

  2. N.
    Mar 18, 2012 @ 15:49:53

    Jag trodde det var vad man hade omgivning och vänner till? Allvarligt dock, det är klart man använder omgivningen ibland, det hör ju lite till.

    Svara

Kommentera

