Lite praktiskt

Idag blir det ett rent praktiskt inlägg, en liten avstickare (jag tycker om dem. I förra inlägget gillade jag dem så mycket att jag rent av glömde bort att faktiskt skriva ordet innan jag började kommentera det inom parenteser.) som jag hoppas kan liva upp.

Jag har tänkt börja ha lite omröstningar här, enkom för att jag är nyfiken och dessutom själv tycker om att rösta på saker och ting. Jag har ännu inte bestämt hur länge någon omröstning ligger uppe, det lär vi väl bli varse.

Så, första omröstningen skuttar upp idag och är även den rent praktisk. Och för att stilla min nyfikenhet. Hur ofta besöker just du, min käre vän, den här bloggen?

Kommentera

