Jag närmar mig ett delmål!

Idag känns saker och ting lite bättre och vi närmar oss delmålet 4000 träffar. De första träffarna gick ganska fort, men det har blivit segare på sista tiden. Troligtvis föra att jag inte alls har varit lika duktig på att skamlöst (varför inte? Det finns ingen mening med att hålla tillbaka i det här sammanhanget. Sprid ordet om en trevlig skrivarblogg!) påtvinga bloggen på släkt och vänner. Jag skall bättra mig på det planet.

På grund av lite svackor har det varit svårt att få någonting alls skrivet den senaste tiden och som ett brev på posten har jag fått ett rekommenderat brev med förkylning! Jag älskar att få brev, nästan lika mycket som jag tycker om att skriva dem. Det är som julklappar, det är alltid så mycket roligare att ge bort dem än att få. Låter underligt? Nej, det tycker jag inte.

Så, med huvudvärk och ett stadigt stigande humör blir detta en liten halv-mellanakt. Återigen skall vi titta på klipp, och den här gången är det ett av mina absoluta favoritklipp med Läckberg. Det var det här klippet som fick mig att vilja ha en kaffebryggare. Och jag dricker inte ens kaffe. Ack, ordens makt. Jag är så fasligt lättpåverkad. Jag vill också ha en skrivarlya! För övrigt älskar jag att se andra författares skrivmiljöer.

Kommentera

