Snart är det dags!

Inte alls lika fantastiskt som det låter (för mig är det väl det. Ja, jag kan ju i och för sig bara skriva utifrån mig själv. Är det fantastiskt för mig så är det bannemig fantastiskt nog för bloggen!) men det är ännu ett delmål som skall avklaras. Snart är redigeringen klar av Kom ut och lek och då skall det skickas ut fina, fräscha manus. Times New Roman, 12 punkter, 1,5 radavstånd. Det kommer att bli helt fantastiskt!

Som ni kanske hör har jag återfått peppen igen. Jag önskar verkligen att det inte gick upp och ner så plötsligt, men vad kan man göra? Det är bara att försöka hänga med och titta på trevliga youtube-klipp när det är som värst. Tillsammans med peppen, som kom helt nyss när jag såg hur många som hade svarat på min omröstning, kommer också lusten att göra saker tillbaka. Det är inte bara att skriva utan även rita, läsa, promenera… Ja, göra saker, helt enkelt.

Jag skall inte plåga er, mina vänner, med att lägga upp vad jag ritat idag, men jag fick något gjort och kunde sedan redigera i lugnan ro. Jag skäms över att det har tagit så lång tid. Förlåt. Jag skall skärpa mig. Nu. Precis nu. Snart. Nu…

För övrigt så har jag insett att jag vill ha en igelkott. Det är helt galet hur mycket jag älskar dessa taggbollar och de senaste dagarna är det Ninni som bidragit med peppen genom att skicka mig otaliga bilder av oerhört söta igelkottar. Och därför, för att jag är helt förälskad i dem, tänker jag lägga upp en bild på en igelkotte (visst låter det väl sötare än igelkott?) och hoppas att ni, mina kära vänner, vill dela lite Awwwww med mig.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elisabets mamma
    Apr 22, 2012 @ 11:27:01

    Det finns ett igelkottesjukhus någonstans, minns inte var, kanske var det i Wales… Men det finns!

    Svara

Kommentera

