Intersmission 2.0

Den här helgen kommer att ha ett fullspäckat schema, med start idag. Idag vankas The Avengers (för er som inte redan visste är jag barnsligt förtjust i superhjältar. Min favorit är Batman, men jag är ganska öppen för det mesta. Så länge det finns karlar i trikåer är jag lätt att göra nöjd.) efter en liten after work och på lördag och söndag skall jag utvekla mina improkunskaper på en musikalimprokurs hållen av finaste Eva i regi av GbgImpro. Jag börjar dock bli förkyld så vi får se hur det här går.

Under valborg och första maj far jag sedan till Halland för valborgsfirande och rollspelande. Det är alltså inte så mycket tid för bloggande, men jag skall försöka att i alla fall skriva ner något underhållande var dag. Så snart jag kommer hem igen lär det väl bli bättre med den saken. Trevlig helg på er!

Kommentera

