Face the facts

Så är det, kära vänner. Jag, Susanna Björnberg (inklusive mellannamnen. Min lathet hindrar mig från att skriva ut dem. Kanske skulle jag ha en tävling om det? Gissa mina mellannamn!), erkänner att jag är en fegis. Vadan detta? Jo, ser ni. Jag och mysiga Morgan skulle titta på the Shining, en klassisk skräckis. Vi kom till ”One month later” innan jag sa Tack, men nej tack.

Där har ni det. Jag, som gladeligen skriver skräck och hemskheter, kan verkligen inte se det på film. Kanske lite på grund av en mardröm inatt, som involverade läskiga barn, döda barn, vassa saker och en arg mamma. Urgh jag tror inte att jag kan somna inatt. =C I alla fall skall jag nu lugna ner min arma nerver med lite Whose Line Is It Anyway innan det är dags för morgondagens (eg. dagens) brevlajvsträff.

Kommentera

