Post tandläkare

Nu har ni nog alla suttit som på nålar. Hur gick det egentligen? Har hon fortfarande ont? Vad sa tandläkaren? Jag skall stilla er oro (även om jag väl var oroligast av dem alla. Faktum är väl att ingen annan än jag var orolig på riktigt.) och kan meddela att jag har varit hos tandläkaren och allt är bra. Ingenting skall dras inom den närmaste framtiden, alls om jag har något att säga till om. Och det har jag, i alla fall i den här frågan.

Det är alltså så landet ligger. Jag är på bra humör igen och kan, trots den molande smärtan, återgår till att göra det som avbröts då smärtan slog till som en blixt från klar himmel. Skall vi säga det i kör? Ett, två, tre: Redigera! Partay!

 

Kommentera

