Mellanaktens återkomst

Idag handlar det inte om att jag inte har någon idé gällande skrivande (som kan vara en anledning till mellanakter. Det är inte så lätt som jag till en början trodde.) eller att jag är för låg för att skriva om det. Nej, dagens mellanakt är helt och hållet för att berätta om hur fantastiskt underbart roligt jag hade det igår, och förhoppningsvis kommer att få det idag.

Igår var jag på fina improgruppen Primalimpros föreställning Möten. Jag är hejdlöst förtjust i improvisationsteater, det är ingen hemlighet, och vad jag älskar mer än det är improvisationsteater i långform. Möten är ett tvåtimmars relationsdrama i två akter. Skratt och gråt, om vartannat.

Jag är sjukt pepp för ikväll!

Kommentera

