Det mest irriterande i världen

Idag går jag ut hårt (och överdriver gör jag minsann icke! Nåja, lite kanske, men ytterst lite.) och tar upp ett mycket jobbigt ämne. Jag har återigen hamnat. I ett tillstånd av inspiration, något jag verkligen är i behov av då sex böcker ligger och vill bli redigerade, och vad händer då? Jo, självfallet det som inte får hända, det som inte får hända; en sommarförkylning.

Det började med en irriterad hals, som Mikael Wihe skulle ha skrivit (den som listar ut vilken låt det är jag refererar till får en guldstjärna!) om det varit hans hals. Nu är det inte så, det är min och jag känner hur eländigheten långsamt lägger sig över mig. Jag blir väldigt eländig när jag är sjuk. Nåja, det är ännu bara måndag och har jag tur så är det här över till på fredag! Woohoo!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. N.
    Maj 21, 2012 @ 14:10:23

    Hoppas du kryar på dig snabbt och att förkylningen inte kväver inspirationen för mycket.

    Kan det vara ”Titanic (Andraklasspassagerarens sista sång)” du refererar till?

    Svara

Kommentera

