Kriminalteknik

Då jag kom hem efter en fantastiskt trevlig improkväll igår (vet ni, jag saknar tiden då jag inte gjorde annat än satt hemma framför datorn. Även om jag älskar mina vänner så blir kreativiteten lite lidande.) väntade mig två brev. Ett av typen semi-reklam och ett från SKL.

SKL, Statens Kriminaltekniska Laboratorium, är fint på alla sätt och vis, särskilt på så vis att de en gång i kvartalet ger ut tidningen Kriminalteknik, som jag säkert har talat om tidigare. Jo, det har jag, så det så! I denna underbara tidskrift kan man läsa om kriminalteknik, nya rön och intressanta artiklar. Och jag älskar den. Det är en motivation så god som någon och det finns alltid någonting spännande att läsa om.

Så det är vad jag skall göra nu. Jag skall läsa och låta mig inspireras!

Kommentera

