Delmål i livet

Om man delar upp livet i mål så har jag en liten lista (helt spontant hopkokad. Den kommer nog förändrats förr snarare än senare.) över de delmål jag planerar in inom snar framtid. På denna lista finns självfallet Att bli utgiven, men också Att rida på islandshästar. Nytt är dock Att lära mig skotsk gaeliska. Varför? För att det är något av det mest fantastiska som finns. Och för att jag hittade en fin app.

Jag återkommer med uppdateringar om mina växande kunskaper.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. N.
    Jul 15, 2012 @ 06:53:49

    BBC har också en hjälpsam websida för att lära sig skotsk gaeliska. http://www.bbc.co.uk/alba/foghlam/beag_air_bheag/

    Svara

Kommentera

