Min ohämmade vrede

Jag framstår nog som en väldigt lättfrustrerad människa (vilket jag nog är.  Jag har rätt imponerande tålamod, om jag får säga det själv, men småsaker kan få mig att krevera. Dåliga jag!) men då jag nu kämpar mig igenom 50 shades of Grey så kan jag inte helt slå bort impulsen att dunka huvudet i närmaste vägg.

Hur kan en bok med en av världens mest menlösa huvudpersoner sälja så bra? Jag-personen kan varken gå in genom dörröppningar eller gå över gator utan att snubbla och det är ett under att hon överlevde tjugoett år utan herr Christian Grey då han verkar vara den enda, inte helt oförståeligt, som står redo att rädda henne.

Ack, det lidande jag utsätter mig för bara för att få lätt underhållning. Dagens höjdpunkt; när herr Grey dyker upp på en fotografering iförd flanellbyxor. Flanellbyxor, gott folk.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Gud
    Jul 16, 2012 @ 21:55:43

    …like a mother hamster about to eat her three-legged young…

    Svara

  2. Rebecca
    Jul 17, 2012 @ 13:24:05

    Kanske att detta skulle falla dig i smaken: https://twitter.com/50ShedsofGrey

    Svara

Kommentera

