Dagens tips

Eller kanske bara en mental notering till mig själv. Ja, det är nog det. Dagens personliga notering (tack till den nya ljudboken för inspirationen. Jag känner att kraven på mig själv ökar när jag noterar saker jag inte gillar hos andra.) lyder som följer: Gör inte ett nytt kapitel till varje cliffhanger. Byt stycke, byt perspektiv, byt kapitel ibland. Nu har jag kommit tre kapitel in, följer fortfarande samma person och har två cliffhangers bakom mig. Man -måste- inte göra en cliffhanger av allt dom är spännande. Tänkte bara säga det.

Kommentera

