Vi gillar inte Mattias

Få jag och Nina härom veckan hade en utomordentligt trevlig vecka (har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar att ha trevligt? Det gör jag.) hörde vi bland annat följande samtal.
Tjej 1: När vi gjorde slut så ville jag bara ha Jonathan. Men dagen efter så insåg jag att nej, det vill jag ju inte alls. Men när jag är tillsammans med andra så inser jag att det ändå var vi.
Tjej 2: Som jag och Oskar (i stort sett hennes enda replik.)
Tjej1: Ja. Särskilt när jag var ihop med Mattias. Han var helt CP. En dag satt vi och åt glass, med min bror och mamma. Jag råkade tappa skeden i skålen så att han blev skrämd och då började han skälla på mig och sa att jag hade förstört hans liv.

Ungefär där fick de av, men jag och Nina, och säkert många med oss, kunde inte sluta undra över den här Mattias. Vad är det för fel på dig egentligen, Mattias? Allvarligt!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Fröken Nina Joelsson
    Aug 02, 2012 @ 16:19:27

    Mattias är ju kung!

    Svara

Kommentera

