Ett litet steg för människan, ett gigantiskt steg för mig

Jag har påbörjat projektet ”Sticka fjärde doktorns halsduk”, och som ni nog förstår är detta ett mycket tidskrävande projekt. På grund av detta kommer jag nog att stundom svida om från skrivarblog till hantverksblog. Även om skrivandet nog allt kan ses som ett hantverk.

Och notera; inga parenteser! Ett – noll till mig i kampen mot mina onödiga tvångstankar. Hädanefter skall jag bara ägna mig åt mina viktiga tvångstankar, som att skriva en roman på ett dygn.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. andréa
    Aug 06, 2012 @ 08:49:32

    Himmel, jag vill också ha en sådan! Funderar faktiskt på om jag skulle vara tvungen att sticka en egen nu i höst.

    Svara

Kommentera

