Besviken

Bättre än så går det inte att beskriva. Västtrafik, min vän och vapenbroder, har svikit mig å det grövsta och tvingat mig att gå hem i den mörka natten. Verkligen, Västtrafik. Hur kunde du? Jag kunde ha blivit rånvåldtagsmördad på grund av att du okynnes-ställde in två spårvagnar vilka i sin tur gjorde att jag missade sista bussen hem. Det är inte okej. Och nu vill du dessutom höja biljettpriset? När du tvingar mig att gå? Nej. Inte okej! Hade det här varit USA hade jag stämt dig och krävt underhåll. Tjugotusen dollar i månaden!

Kommentera

