Prokrastineraren

Precis som vanligt den här tiden på året så har jag en imponerande förmåga att skjuta upp saker och ting. Som att skriva synopsis. Det är inte av den vettiga anledningen att jag inte orkar, nej, det här är av den mer fåniga anledningen att jag inte törs. Så länge jag inte har skrivit något kan det fortfarande bli hur bra som helst. Det är en dum anledning, självfallet, men inte desto mindre finns den där.

Så, jag hoppas att den skall ge med sig inom en vecka.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. N.
    Okt 07, 2012 @ 21:04:08

    Vi får ta och träffas och peppa igång varandra.

    Svara

Kommentera

