Tvåhundrasextioett

Det här är det tvåhundrasextioförsta inlägget på bloggen. Jag är den första att erkänna, och be om ursäkt för, att kvalitén på inläggen varit av minst sagt blandad kvalité, men de har i alla fall alltid dykt upp. Det är väl knappast något att få nobelpris för men ändå.

Så närmar sig nu november och så snart det är klart, så snart jag skrivit halvt ihjäl mig, ämnade jag återgå till att skriva mer författarinriktade inlägg. Vid det laget kommer jag ha oändligt mycket nytt stoff att ventilera.

Kommentera

