Boken som inte blev

Riktigt så illa är det kanske inte, men det känns så. Efter att ha skrivit mina femtiotusen ord på drygt sjutton timmar har det sedan varit stopp. Det är som om jag inte längre har någon ork att skriva alls. Jag är den som förespråkar att skriva utan inspiration, men det är betydligt svårare att skriva utan lust. Den här boken har element som gör mig fruktansvärt illa till mods och kanske är det bara därför. Kanske har jag glömt hur man gör.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. N.
    Nov 17, 2012 @ 10:11:43

    Eller så tog du bara ut dig när du skrev för mycket för fort och behöver bara lite distans så att du kan komma igång igen i en mer hälsosam takt.

    Svara

Kommentera

