Ett tjockt kuvert

Så är det dags. Manuset har stötts och blötts och knådats och bökats och stökats. Det har genomgått kritiska genomläsningar, hårda beskärningar och tillägg som inte verkade vettiga förrän efteråt. Imorgon bär det av. Imorgon reser manuset till Stockholm. Nervös? Bara fruktansvärt mycket. Lättad? Oändligt. Hur det än går nu så har jag i alla fall gjort det. Jag har skickat in mitt manus och för en stund så ligger det inte i mina händer längre.

 

Jag lugnar min nervösa mage med brittisk cheddar på digestivekex. Det känns som en bra idé!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sivtapper
    Aug 20, 2013 @ 09:32:55

    Stort Grattis!!! Njut av ost och kex!

    Svara

  2. Kultisten
    Aug 25, 2013 @ 13:24:23

    Härligt! Mycket bra jobbat, vännen.

    Svara

  3. Charlotte C
    Sep 10, 2013 @ 13:50:38

    Grattis! Hoppas det går hela vägen!

    Svara

Kommentera

