Vad väntar jag på?

Det som tar längst tid när manuset väl är fräsigt, bortsett från väntan på besked från förlagen, är att faktiskt få iväg någonting. Det kostar läskigt mycket att bara skriva ut och posta ett manus. Så vad är det jag väntar på? Jo, den där namnlöse, mystiske finansiären som gladeligen öser pengar på mig. Så, om det är någon som känner sig träffad, och har en god summa över, tänker jag inte tacka nej.

I väntan på det jag väntar på blir det fler noveller efter en veckas paus under Göteborgs kulturkalas som bjöd på godbitar som Stefan Andersson, Caspar Phillipson och Navarra! Näst efter bokmässan här kalaset till årets största händelse för en liten kulturnörd som jag ^_^

Kommentera

