Datorn som kom tillbaka

Efter ett tags tystnad, som förvisso inte har med det aktuella ämnet att göra, är jag tillbaka! Datorn, min älskade Mac, fungerar igen som den ska, och eftersom jag inte har hunnit inställer någonting större på den så är den dessutom snabb som en kolibri!

Så varför denna radiotystnad? Jo, ser ni, under den senaste veckan har mitt jobb, aka Science Fiction-bokhandeln, firat 30-årsjubileum vilket har slukat min tid. Detta avslutades med en magnifik bal på slottet! Eller ja, Nordiska museet i Stockholm, men det var nog inte långt ifrån ett slott.

Jag hoppas innerligt att det blir mer sådant i framtiden. Jag har hört att releasfester skall vara någonting i hästeväg…

Kommentera

