Inspiration

En vän sa för en liten tid sedan att det viktigaste när man skall få en bok utgiven är kontakter och timing. Det senare är svårt att påverka. Jag kan i nuläget inte påverka vem på förlag X som får mitt manus i sina händer. Eller om person Y ens kommer att läsa det. Så! I väntan på timingen försöker jag knyta lite kontakter. Jag har skickat iväg ett mejl till en litterär agent och skall nu hoppas på det bästa. Jag hoppas!

Och i väntan på lite fler kontakter frossar jag i guilty pleasure i form av Idol, Big Brother och Paradise Hotel. Ja, ni läste rätt. Och jag skäms inte för det! Så mycket…

Kommentera

