En kort presentation

Egentligen tre korta presentationer, en till varje novellantologi. Ja, för det har minsann hänt saker medan jag varit tyst här. Jag har även fått äran att tillsammans med Liv vara med i Mörkersdottirs antologi på temat tjejigt och Aritons antologi Över en fika. Och då var det den lilla detaljen med presentationen. En kort presentation. Och ett foto.

Mitt problem är att jag har lite svårt för att hålla mig inom angivelser när det kommer till presentationer. Antingen blir det för kort eller för långt. Eller så glömmer jag helt bort det, gud förbjude. Men inte den här gången, peppar peppar. En är klar och en är på väg att bli det. Klar, alltså.

Och på torsdag vankas bokmässa i dagarna fyra! Det kommer att bli intensivt men, förhoppningsvis, som alltid, trevligt! En av årets höjdpunkter, för att lägga lite press på mässan. Ja, och sedan blir det improuppspel på söndagskvällen. Så ser min vecka ut, i runda slängar. Det blir trevligt.

För övrigt anser ett Facebook-test att jag är en häst. Låt oss kontemplera det!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jonas
    Sep 24, 2014 @ 07:25:07

    Ser mycket fram emot att läsa novellen. 🙂

    Svara

Kommentera

