Att skriva eller att inte… ja, ni fattar

November närmar sig med stormsteg och jag har en synopsis som vill bli klar. Då jag till novelltävlingen Över en fika tog en icke-utgiven bok som inspiration till min novell, tänkte jag nu göra tvärtom. Jag tar en icke-utgiven novell som inspiration till en bok. Det måste ju vara det ultimata vinstreceptet!

Så medan jag puttrar vidare med det så får ni det senaste inom musikväg som jag inte kan få ur huvudet. Lite Daniel Knox livar alltid upp!

Kommentera

